Als het even niet lukt met Dudok Wonen
"Jullie zijn toch van de HBV! Kunnen jullie zorgen dat dit opgelost wordt?"
Die vraag krijgen we best vaak. Maar de HBV kan uw probleem met Dudok Wonen niet voor u oplossen.
Dit kunt u zelf doen:
1. Kijk op de website van Dudok Wonen: www.dudokwonen.nl
Moet er iets gemaakt worden?
Ga dan naar: [Inloggen MijnDudok] en kies dan [Reparatieverzoek indienen].
Komt u er niet uit?
Bel dan met Dudok Wonen: 035 - 646 1600 (maandag t/m vrijdag van 09:00 - 13:00 uur)
2. Vindt u dat de reparatie niet goed is gegaan? Neem dan contact op met Dudok Wonen.
Dat kunt u via de website doen - kijk op: voor bewoners / klacht over Dudok Wonen.
Of telefonisch: 035 - 646 1600 (maandag t/m vrijdag van 09:00 - 13:00 uur)
3. Vindt u dat er niet gereageerd wordt op uw klacht? Of heeft u een klacht over een medewerker van Dudok Wonen?
Dan schrijft u een brief aan de leidinggevende van de medewerker waar u een klacht over heeft.
Dat kan ook via de website van Dudok Wonen - ga naar: voor bewoners / klacht over Dudok Wonen.
Of u stuurt uw brief naar: Dudok Wonen, Larenseweg 32, 1221CN Hilversum.
4. Bent u niet tevreden met de uitkomst? Neemt u dan contact op met de Geschillenadviescommissie.
Een link naar de Geschillenadviescommissie vindt u op: voor bewoners / klacht over Dudok Wonen.
Hebben uw buren ook last van hetzelfde probleem? Dan raden we u aan een bewonerscommissie of een bewonerspanel op te richten.
Alleen kom je best ver, maar samen kom je verder!