"Jullie zijn toch van de HBV! Kunnen jullie zorgen dat dit opgelost wordt?"
Die vraag krijgen we best vaak. Maar de HBV kan uw probleem met Dudok Wonen niet voor u oplossen.
Dit kunt u zelf doen:
1. Kijk op de website van Dudok Wonen: www.dudokwonen.nl
Moet er iets gemaakt worden? Ga dan naar: mijn dudok / reparatieverzoek indienen.
Komt u er niet uit? Bel dan met Dudok Wonen: 035 - 646 1600 (maandag t/m vrijdag van 09:00 - 13:00 uur)
2. Vindt u dat de reparatie niet goed is gegaan? Neem dan contact op met Dudok Wonen.
Dat kunt u via de website doen - kijk op: voor bewoners / klacht over Dudok Wonen.
Of telefonisch: 035 - 646 1600 (maandag t/m vrijdag van 09:00 - 13:00 uur)
3. Vindt u dat er niet gereageerd wordt op uw klacht? Of heeft u een klacht over een medewerker van Dudok Wonen?
Dan schrijft u een brief aan de leidinggevende van de medewerker waar u een klacht over heeft.
Dat kan ook via de website van Dudok Wonen - ga naar: voor bewoners / klacht over Dudok Wonen.
Of u stuurt uw brief naar: Dudok Wonen, Larenseweg 32, 1221CN Hilversum.
4. Bent u niet tevreden met de uitkomst? Neemt u dan contact op met de Geschillenadviescommissie.
Een link naar de Geschillenadviescommissie vindt u op: voor bewoners / klacht over Dudok Wonen.
Hebben uw buren ook last van hetzelfde probleem? Dan raden we u aan een bewonerscommissie of een bewonerspanel op te richten.
Alleen kom je best ver, maar samen kom je verder!